FANDOM

The Alliance
Alliance Leader In Game Name:
Forum Name:
MicanG

Alliance
Type
Medal Requirement:
Language
Clean Language:
Invite Only:
Medal Pushing:
Members
1000
Nederlands
English
Yes
Yes
Nederlandstalige alliantie voor sociale en actieve leden - 18 plus/50
Why You Should Join This Alliance
Introduction
Ben je op zoek naar een actieve nederlandstalige alliantie ?

Sluit je dan nu bij ons aan, en wordt lid van de grootste NL alliantie in dominations !!! Wij zoeken actieve leden die regelmatig spelen, dus die zowel spel en sociaal actief zijn Voor de koploper alliantie minimaal 1000 medailles en level 100. Is je level lager ,maar zijn je medailles heel hoog ? Mag je je natuurlijk ook aanmelden, is er plek kun je er bij. Heb je niet deze aantallen ? Dan hebben we 2 groei allianties, Dutch Warlords2 (lvl45, 500med.) en Dutch Warlords3(geen minimum voor de beginners) hier kun je je ook aanmelden. In de groei allianties kun je tips en sterke troepen krijgen zodat je zo snel en veel mogelijk over het spel te weten krijgt, en eventueel door kan stromen naar de hoofd groep om de ranking in de top 100 te laten stijgen ! Heb je zin in om dit spel in een gezellige sfeer voort te zetten ? zoek ons dan op via je Alliance Gate met "Dutch Warlords", let op het vaantje, die zijn van de 3 groepen hetzelfde, de hoogst genoteerde is onze hoofd alliantie. Veel plezier met spelen en graag tot ziens in 1 van onze groepen !

The Dutch Warlords Crew.

Our Goal
Hoog in de top 100 ranking komen en blijven !!!